Tuesday, January 25, 2011

SAHABAT...

Rindu aku pada kwn2 lama... Entah dimana mereka berada, entah apa yg diowg ngah wat.. Kala aku menaip nie aku terasa sangat99 merindu kwn2 lama aku.. Sejak dr kecik ag nasib aku slalo baik ditemukan dengan kwn2 yang menghargai aku sbgai seorang sahabat. Terlalu bnyk kenangan yg aku kumpul bersama kwn2. Sejak dr kwn dirumah, sekolah rendah, menengah hingga membw aku ke alam kolej (kolej matrikulasi perlis).. Suma indah walaupun ade ketikanya berlaku pertelingkahan suma itu asam garam kehidupan. Aku kutip sumanyer menjadi kenangan terindah.. Aku semat sumanya di dalam hati.. Indahnya waktu dlu... Terasa sekarang nie aku nk berlari untuk ke masa lalu tp...... suma tu takkan berlaku! Suma tu hanya tinggal kenangan, aku sekarang berada didunia yg nyata. Tp disini hatiku sunyi tanpa sahabat yg sejati.. Walaupun sudah menjangkau 2 tahun aku disini tetapi aku masih mencari-cari lagi. Tahkan jumpa tahkan tidak! Aku sering berdoa agar ketemu sahabat yg sejati disini tetapi rezkiku masih belum ada lagi.. Aku rindu untuk berkongsi cerita bersama, ketawa bersama2, meluahkan perasaan n mcm2 ag. Rindu............. Rindu.............. Hanya tuhan je yg tahu perasaan ini.. Semoga ketemu sahabat yg sejati nanti... AMIN!! Buat sahabat-sahabat yg lama... AKU TERLALU MERINDUI KORANG SUMA... SAYANG SELALOO....



Annie n Jilah
Ross ( Lambor)
Sue,afaf, adik n nadia (KMP)
Fadilah (Teknik n KMP)
Ateh, Nida n Pieja (teknik)
Yus n Najwa (Lambor)

2 comments:

  1. ko smpn ag gmbo kte ber5 2 ekk..hehehe~tp cian mke afaf xnapok lak..hahahaha~

    ReplyDelete
  2. Mestila aku syg kat ko... Aku letakla gambo kite ber'5.. windu tau.. Adik!! mcmner nak m'santekkk kan blog nie.. tak reti!!

    ReplyDelete