Sunday, May 13, 2012

~Bukit Tinggi~

Hye all... =)... Rini aku nk bercerita pengalaman aku g bukit tinggi ptg td.. Aku igt bukit tinggi nie mcm biase2 jew.. Ala mcm ade taman tema, shopping complex suma.  Upanyer x sangka begitu cantik rekaan ukiran dier. Minta maafla tp siyes aku mmg JAKUN giler. Mesti korang kate "eleh! lambat tahu ke? mmgla kat cna cantek".. Yela aku baru first time g jgnla kunun aku.. hikhikhik. Siyes! Cantekk giler tmpat nyer. Aku ase mcm ade kat zaman fantaghiro. Tahukan citer fantaghiro? ala yg batu leh bercakap n hero dier yg encem tu. Pernah sekejap tayang kat TV9 tiap ari ahad kul 9 mlm xsilap aku. Aku minat giler kat fantaghiro tu sbb dier cantek.. hehehe... Fuh! Aku ase cam nk nk lari2 je n nk dok lame2 je kat tmpat tu. Aku tolak dr shah alam lebih kurang kul 4 then aku drive ngan kelajuan 100 something km pastu leh sampai dlm kul 5.30. Klu g ngan owg tersayangkan best? (berangan lebih nampak). Td dok ctu xla sejuk mcm kat gentingkan.. Jom layan pix. Sowy xbnyk sbb guna nset jew. (mane nk tahukan nk g cna.). =)


Pintu gerbang. French stail

I make 2 wish in this place...
 jeng2... What are my wish?
Thats my secret

Cantekkkan?









Cik ika kate: Nk g ag tp ngan my special person insyallah after i have job n money.. =)
  

No comments:

Post a Comment