Tuesday, December 6, 2011

~ Terima kasih awak~

Awak!! Terima kasih eh sbb temankan td... Terima kasih untuk segala-galanya.. hihihi... :).. Mlm smlm n rini adalah hari stress bagi aku. Biasela kdg2 salah faham tu mesti ade tp kesabaran aku tahap kritikal sgt.. Selama nie aku senyap je xckp ape.. Tp ade gak owg ambik kesempatan atas aku. Dh bape kali aku jd mangsa keadaan nie. 1st aku sabo ag, second mane leh sabo!!! Nasib bek aku x gegarkan umah td. Cdg nk wat tp mlsla.. halalla.. Doa sket je jap ag allah turunkanla bala... (chewah!! owg terinaya tu).. xdela gurau2 jew.. Bagi aku xde ape pon sbb munasabab nk cri gado ngan aku. Even klu aku sosial skali pon.. (bukanla smpai clubbing, minum or wat2 menda dilarang agama).. ada aku pergaruh diowg kew? Ada minta duit diowg? ada malukan diowg? Adoyai!!! Bagi akulakan.. (aku xthla pendapat korangla).. Rupa luaran seseorang tu xpentingla.. Hati yg paling penting... klu owg tu baju mmg ttp aurat, xsosial, suma xla.. tahap maksima nyer bekla kat luar tp dlm hati busuk, kotor suka jaja citer owg. Itu ag trok ok!!!. Korang suma kan pernah dgr citer nabi2 cerita mengenai sowang pelacur nie bagi anjing minum then ALLAH tros bagi syurga kat dia ON DA SPORT.. So??? itu ag trok kot pelacur!! Tlgla JGN SEMPITKAN PIKIRAN!! So? klu dier jahat kira xlayakla kawan ngan owg bek2??? Aku benci owg yg pikiran mcmtu! Cukupla pk sendiri awak tu bek x luaran n dalaman nk kawan ngan owg bek! jgn judge owg dr luar je!! *&^%$#@ (mencarut dlm aty!!)..  Sabo jewla! Siyes mmg klu leh aku nk g jew jauh2. Tp bile pk balik assignmnet berlambak, test ag.. Sabar jewla.. Sbb aku dh syg kat dier nie. Dier niela yg jd duri dlm dagingnyer! Adoi!!! Subhanallah saba jewla... Menda kecik jew tp diowg kata aku perbesarkan menda tu.. *&^%$#@* (mencarut dlm aty).. Klu aku nk besarkan menda nie aku dh mengamuk 1 umah pon td. bukan td pon mlm smlm ag. Tp aku wat2 rilex je. Aku xcakap pape pon. Aku senyap jew... Aku xthla nape semakin kite besa smkin bnyk menda yg merumitkan berlaku... Dlu masa sekolah, matrix. bantai gado tarik2 rambut sok2 leh kawan balik. lexla... Xde nk jd duri dlm daging nie... emmmm.... SABAR JEWLA IKA YEW... setiap yg berlaku ade hikmahnyer...

Awak... hihihihi.. ehem2... thanx eh anta kite balik... Thanx eh untuk sumanyer... Thanx sbb push kite suh study.. biasela kite nie "noty2 manje" sket... Sowyla sbb dr dlu kite xdok ngan awak.. darah mudakan... Pat beno ambik sesuatu keputusan tnpa pk panjang.. hihihihi... :)

Nie awak kite.. :)

Buang tebiat... :)

Awak igt x kite g cni dlu??
Notes: Mood aku mcm dh ok sket2 bile bnyk nasihat diberi oleh ramai owg...

No comments:

Post a Comment