Friday, December 9, 2011

Universiti Pertahanan Malaysia (UPNM)

Cerita aku kali nie adela sal menda yg kat atas tu.. Kitaowg gerak dr puncak nie lebih kurang kul 8la.. ag bape minit jew nk kul 8. Tujuan kitaoeg nk g sana adela memenuhi tuntutan subject ELECTRONIC RESOURCES CENTRE (ERC).. Memula driver kate kejap je. xsmpai 30 minit jew dh sampai. Aku yg merangkap assistant driver pon hanya mengangguk.. Mmg jem trokla kan bile dh masuk KL tu. Adeh!! Biasela tu bertembung ngan owg yg nak g keje ag. Mmg kul 9 xsmpai2 ag. Aku kat sblh driver nie mmg dh pedih matalakan. Tambah2 masuk "smart terowong" lagila aku tros tersenguk2. Ya allah! Reason nape aku nantok giler adela sbb mlm smlm nyer aku abiskan assignmnet sampai kul 2 pagi. (sib bek siap gaklakan).. Assignmnet tu ade 225 page. Banyak x? hihihi... Klu 10 kitaowg x sampai2 ag. Aku dh cuak sbb janji ngan ENCIK AHMAD WAFI (Pen librarian UPNM) tu kul 10. Kira2 kitaowg sampai cna kul 11. Sampai2 jew kitaowg mcm teruja la sbb ape???? Tekala.. hihihi... sbb ramai giler student2 laki smart2 pkai baju formal ala2 tentera diowg... hihihi... (mulala tu nk cuci mata.).. Eh!! sudah2 ttp citer.. Sampai2 je library tu mmg besarlakan dier ade 3 tingkat.. jom tgk pic2 yuk.. :)



Nie aras atas sekali xsilap...

Aras kedua



Time nie kat bilik mesyuarat n kitaowg discuss kat cnila.

Sampai2 je dh ade makanan.. mcm tahu2 je kitaowg nie mmg lapokan..
Aku mmg xmalula makan sampai licin.. kawan2 aku suma x abis makan..
Haish!! Aku nie lgsg xleh bawa g majlis btoi.. hahaha

3 tingkat... Besa n cantekk..

Library Jeneral Tun Ibrahim

Kat tmpat luar skali

Menda niela yg kitaowg nk kaji. Klu tahu pe menda nie?

Hipokrit je nie.. :)

Abis mengodala tu. Owg tu tunjuk instruction camne nk guna OPAC. 
Aku dok cni bergambo!!

Balik2 jew sampai2 tros g print assignment yg tebal tu. Perghhh!!! bnyk menda yg jd time nk print tu. berulang alik ke fakulti agak2 dh 3 kali.. Terbekla.. Sian dina! Tp nk wat camne.. urmmm....Aku lak nk g shooting mandarin. Kejap jd, kejap x jd.. Ponin pale den.. Tp yg bestnyer.. hihihi.. Aku dpt sembang ngan sowang nie. Teruja gakla.. hihihi.. :)... Pape pon suma yg jd smlm tu kenangan.. Best, penat, nantok suma ade..

Notes: Adoi!! nape aku acik pk je sal dier?? Aku yg nk suma nie berakhir so kenapa aku lak jd sawan nie! ARGHHHHH!!!! nape dier x msg aku? Nape dier x try pujuk aku jew? urmmmm... sedeynya!!! T_T

1 comment:

  1. lama tak denagr perkataan OPAC. teringat dulu, bila sistem down nak pinjam buku pun tak boleh. jadilah aktiviti fotokopi. punya panjang Q, sabar ajerlah!

    ReplyDelete