Friday, January 13, 2012

~E-man Healthy Care~

Dh lame asenyer aku x update blog.. Bukannyer x windu kat blog nie tp masa terbatas untuk aku menaip n mcm2 ag. Biasela bile final exam dh menjengah n bile due date anta assigment.. Mmg x dinafikan ke'bz'an dier.. hihihi.. Ala korang (yg studentla) mesti mcm aku kan? Aku nie pon dh 3 ari dh ade kat perak. Dri ari selasa ritu sampaila skrg nie... Ase mcm xbest gakla cuti nie sbb 24hb nie aku ade kursus.. Bnyknyerla duit aku nk berulang alik ke shah alam tu.. xpelakan untuk masa depan... Tajuk yg aku nk tulis rini adela sal yg kat atas tu.. maybe sepanjang aku cuti nie, nie la aktiviti yg akan aku wat. maybe ari-ari (klu ade masa). Tp yg pasti mmg klu ade masa, badan sihat aku nk g gak.. INSYALLAH!! Aku dh 4x join menda nie. Klu korang nk tahu lebih lanjut menda nie lehla g kat SINI.. Aku pon mlsla nk citer panjang2.. Mmg tempat nie ramai giler owg tua yg ade. Kebanyakannyer of coursela warga2 emas n yg bnyk pkai emas pon ade gak.. hahaha.. Tp yg pasti menda nie nk bagi sihat badan. Sesiapa yg mls bersenam (mcm aku).. Lehla g cni. Sbb menda nie menhancurkan ketulan2 darah yg ade dlm badan kite n akan melancarkan darah-darah dlm badan. (Adush!! xretila plak nk explain.). Kira camtu la kan.. hehehe.. Adela efect2 len yg bagus  ag mcm menstabilkan hormon n mcm2 agla.. Klu korang nk try menda nie, lehla try.. aku bukan ape aku g free jew. Itu yg aku laju je nk g tu. Spe2 nk beli alat tu mmgla leh tp lebih kurang RM7k la harga dier.. Ala aku student mane mampu ag. Spe2 je leh g.. Klu nk g tu g la bnyk2 ari, Klu g sehari dua ari mmg xdapekla nk nolongnyer. Mmg xde effeck lgsgla kan.. huhuhu.. Aku pergi sekali, xde pape effect.. (Adik aku no 2 dh tunjuk efect mcm dier ase nantok, cepat buang air besar). G kali kedua, xase pe ag (mak aku dh bising2 sakit badan), Kali ketiga, aku rilex ag. (kebal seh badan aku). kali keempat a.k.a smlm. HAMBIK ko! sakit badan xleh bangun lagsg.. Aku tidow dr kul 8mlm sampai 7 pagi sok.. huhuhu.. Itu dier, effect dh mai dh.. Mmg aku ase mcm xlarat. Mcm lumpuh.. Perghhh!!! Arini aku g ag, tp skrg nie dh mcm start letih dier.. huhuhu.. Aku nasihatkan kat korang, klu ade masa menda elok gni, bekla g.. Mcm terapi nie bukan nk wat lame pon just 20 minit je sehari. Sedangkan ade opah tu berpapah n bertongkat sanggup g. Kenapa yg kite nie muda xnk cegah penyakit? Bukan kene bayar pon. Kan? Kan? hehehhe.. :)...


Nie bukan nk promote ke nk berniaga...
Saje taruh. :)


Cik ika kate: Ahhhhh... aku x peduli pe owg nk cakap sal aku g cna. Owg tua ke ape ke.. Janji aku nk badan aku sihat n untuk masa hadapan aku gak.. :)

No comments:

Post a Comment