Saturday, February 25, 2012

~Pra sekolah Sekolah Sultanah ASMA, Alor setar kedah~



Aku saje2 je nk citer nie bosan lak xde watpe kan ujung minggu nie.. Tpkan aty aku nie semedang (selalo) gelisah sejak akhir2 nie yewla kan result pon dh nk kuar nie. So aku takot gakla.. bukan takot tp kuasa berganda2 takot. emmm.. Ritu time web programming mmg aku xleh jawab. Aku xmo repeat lol! adoi!! xnk sgt2... Perghhh... Xleh nk dicakap ngan kata2lakan.. SUBHANALLAH! Bile baca al-quran n solat baru reda sket tp bile soknyer jd balik.. emmm.. T_T.. Xmo!! Ok2.. berbalik pade citer yg aku nk citer nie sal rombongan ke kedah. Abah aku ade menganjurkan rombongan bagi cikgu prasekolah n pembantu prasekolah. Nape abah aku menganjurkan rombongan nie eh? sbb..... ikot ske dierla.. hahaha.. xde2.. gurau2 jew. Sbb abah nie PPD perak tengah bahagian prasekolah & PERMATA.. So dier pon nk wat rombongan nie bertujuan untuk cikgu2 nie tgk sekolah len n jdkan contoh nk wat yg ag bek untuk sekolah masing2.. Kitaowg g dlm kul 2.30ptg ari sabtu minggu lepas. Sebab ape g ari sabtu? Sbb ari ahadkan kedah start sekolah? so time sekolah buka lehla tgk sekolah diowg tu. huhuhu.. Kitaowg sampai kedah dlm kul 7 lebih.. Mls nk citer panjang2 kan lu owg leh tgk sendiri pic2 yg aku ambik nie. Tp tmpat tido mmg best gilerla. Name je ostel tp tv ade aircond ade.. Aceceh!! dh mcm tido kat otel jew.. Lehlakan.. Layan pic ok.. Zasssssssss..........



















No comments:

Post a Comment