Wednesday, February 8, 2012

~Bile terkenang kembali~

Dh lame btoi aku xupdate blog nie. Aku sgt2 bz.. Pas kejadian 15hb ritu aku tros balik shah alam ade kursus 3p (security).. Emmm.. Pikiran aku still kacau ag time aku balik cna. N sampai skrg ni aku xcaye ag tok dh xde. Aku ase cam dier ade ag dok atas katil tu. Bile aku jenguk jew umah opah aku nampak dier dok kat sudut tu!! OMG!!! T_T... AKU XLEH TRIMALA!! Ibula mula buka citer nie td. Ibu citer2 then aku xlehla tahan sebak.. Adoi! Emmm... adeh! nape aku touching sgt nie. Aku nie bukannyer senang menangis tp....... Seminggu pas tok xde baru aku leh menangis btoi2.. Menangis lama-lama n puas-puas ngah baca yasin. Time ari kejadian tu air mata keluar n aku xde perasaan. Aku mcm blur + perasaan kosong+ xcaye.. Yewla tok meninggal camtu. Dont believe it! Subhanallah. Aku mcm xredo je ngan ketentuan qada n qadar ALLAH... Bile aku tgk balik tapak kebakaran tu aty aku mcm sayu. Klula masa leh diputar balik.. emmmm... Bile pikiran kacau bilau nie, mulala aku pk sal result exam aku. Fail ke aku kali nie? Subhanallah!! aku xnk repeat.. Xnk! Xnk! Xnk! Aku pk mcm2.. Suma aku pk sampai aku menung panjang.. Emmm... Sukarnyer aku lalui detik2 nie. Arghhhh!!!! Letihnyer!! Aku dh x daya ag nk lalui suma nie... nape suma owg bahagia je tp aku sebaliknyer?? (tgk aku dh pk bukan2...).. emmm.. out dlu sblm merepek ag panjang!!


Cik ika kate: Aku blur!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

No comments:

Post a Comment