Monday, August 29, 2011

Sok raya.....

Siyes ke sok raya??? siyes?? hihihi....mcm xcaye jew.. klu dh raya sok kiranyer cuti sem aku pon dh nk abis nie... Adeh! xbestnyer... Akan mengharungi balik kehiduapan as student in PUNCAK PERDANA... Xbestnyer!!! Aku rase mcm hepi n bermakna raya tahun nie sbb aku dh dpt balik kawan aku... yewla biasela dlu zaman xmatang dlu ade selisih paham sket. so skrg nie dibulan yg mulia nie dh bermaafan pon,.... ALHAMDULLILAH... :) bestnyer.. Harap2 sumanyer kekal utk selamanyer.. tahun nie bagi aku xbestla nk raya sbb xde camera.. uwawawawa.... xbeshnyer! yewla camera digital dh rosak adik wat n camera nset pon dh rosak aku wat... urmmmm... Suma xde so tahun nie xlehla nk bnyk syok sendiri tangkap gambo... xpelakan arap2 sok lehla jupe suma sedara mara yg dh lame xjupe... bestnyer... aik? aku nie agak2nyer dpt x duit raya? hehehhe... biaselakan dh beso2 nie kurangla owg nk bagi duit raya... haishhh!! minta2 la ade owg nk bagi aku duit raya.. best sketkan.. heheheh... xmalu! Siang td mmg aku bz giler.. chewah! mengalahkan ape jew... dr pagi membawakan tengahrai sampai petang sampai mlm.. Mlm pon dh kul 10 baru dpt 0n9 n wish2 hari raya kat suma kengkawan... lega rasenyer dh minta maaf kat kawan2... rase lega n tenang je nie... Bulan ramadhan nie amat bermakna gak wat aku sbb sebulan tu babe aku pose kan umah ngan family... Tersgtla bahagia.. yewla selama nie slalo berpose kat perantauan jew.. :)... puas aty sebulan tu!!! Pas nie klu aku keje kat cni kat perak nie, aku lehla pose same family.. klu x maksudnyer kat negeri owg agla jawabnyer.. xpela mane2 pon same jewkan.. Aku rase terkilan sgt utk 10 malam terakhir bulan ramadhan nie sbb sepanjang 10 mlm hikmat nie aku "OFF"!! Aku xdpt doa bnyk2 n wat amalan bnyk2... Urmmm!!! Sok pon xdpt nk solat raya.. :(... Terkilan + sedey sbb hari2 yg istimewa aku xdpt nk rasainyer... Arap2 nyawa aku masih panjang utk menikmati bulan ramadhan tahun hadapan... Okla aku nk out dh nie sbb sok aku nk bgn awai.. (kalau bangun awai!!) aku nk masak nasi lemak... :).... Pada kawan2 yg mengenali diri aku.. NURZULAIKHA ROSLI... Aku nk wish SELAMAT HARI RAYA.. MAAF ZAHIR & BATIN.. Klu ade terkasar bahasa aku nk minta maaf bnyk2.. maybe silap yg aku xsedarkan... So aku harap kat korang2 suma semoga hari raya nie membawa seribu makna utk korang2 suma.. :)... Eh2... cop2 jap.. aku lupa nk wish SELAMAT HARI KEBANGSAAN gak... 31 bulan 8 57 hari mulia negara ku merdeka... merdeka! merdeka! merdeka!!!!!!!!! :) SEKIAN!!!





No comments:

Post a Comment