Monday, September 5, 2011

My luvly uncle...

Dh ari ke-8 syawal pon... Aku akan menjalankan kehidupan normal student start ahad nie.. Adeh! mlsnyer aku nk balik sana tu bukan ape sbbkan dh 4 bulan aku cuti... Dh lame kot cuti... Best mmg best dok kat shah alam.. bandakan tp ade beberapa perkara yg aku rase mcm mls nk balik cna... huhuhuhu... Biarla menjadi rahsia aku.. Rini aku nk citer sal best friend aku masa kecik2... Tiap2 tahun slalo aku tggu klu raya.. paling bestla klu men ngan diowg mesti x igt dunia.. nk tidow pon xigt! hahahha... mmg kelakarla bile igt balik.. Suma menda kitaowg main same2.. Kawan2 aku nie yg xleh blahnyer suma layan jew.. men pompuan ke men laki ke tibai jew janji dpt men same2... Men pompuan tu contohnya masak2 ke batu seremban ke congkak ke klu men laki tu polis tentri ke apela yg ganas2. Mmg kecik2 dlu xleh berenggangla pendek katenyer.. Bila umur pon dh meningkat masing2 dh malu nk bertegur sape apatah ag nk men2 mcm dlu.. Xbestkan camtu? yewla.. segankan... Tp bile dh ade teknologi canggih mcm FB, YM and the others nie.. Perhubungan kembali elokla walau xrapat mane. yewla suma ade life masing2 kan n kawan2 masing2. just klu jumpa pon klu ade majlis perkahwinan sedara mara or hari raya jew. Klu x mmg xdela nk jumpa sesaja. Bila dh besar2 nie barula tahu diowg tu pangkat bapak sedara wat aku.. hahaha.. yewla kecik2 dlu mane nk ambik kira suma tu.. yg tahu nyer dpt men same2 sudah.. tiap2 klu nk raya mesti tnya kat ibu.. "Ade x diowg balik??" So skrg nie bile dh besa n tahu pangkat kene la panggil sebangai tanda menghormatikan? Paklong Azam & paklong Krol.. Paklong Azam aku xsurela sekarang nie dier wat ape tapi aku tahu dier kat cameron highland je.. mmg family dier ade cna pon.. Paklong krol lak baru je abis degree dier n ade kat umah family dier kat sg buloh... Sampai sekarang bile jupe kat kg mcm raya minggu lepas masing2 jjust senyum je sebagai tanda bertegur sapa... Raya tahun nie sekali je jumpa paklang krol n xjupe lgsg Paklong Azam.. Aku arap semoga paklong krol n paklong azam kawen cepat2 sbb pas tu aku lak leh kawen.. (xbek langkah bendul!!) hoyeh2.... hahahahaha.... :)





Comeykan diowg waktu kecik2??? Paklong krol & Paklong Azam




Cemat x? hihihi


Paklong krol.. :)






    

No comments:

Post a Comment