Saturday, September 24, 2011

hmmmm.... Touching + Emo!!

tetiba je aku rase nk menaip je dlm blog nie.. urmmm... Camne eh aku nk citer memula... Ni mengenai member aku la sekelas n serumah tp aku xla rapat sgt ngan dier.. Xsgka dh lame dier bercinta upanyer Bf dier sendiri tetiba je dh ade skandal sepupu sendiri lak tu... Napela jd gni.. Dier xase bersalah ke ngan makwe dier a.k.a kawan aku tu??? Walaupon aku xbape nk tahu sgt citer dier... yg aku tahu pon member aku gak yg citer nie.. Dier kuar ngan bf dier tetiba dier cek2 msg bf dier tetiba ade msg2 syg2 la romantik2 la msgnyer.. Pe menda suma tu klu x ade skandal len.. Amboi! ngan awek sendiri xnk plak bersyg2... Pe la punya laki! pompuan tu dh syg setengah mati.. cinta sejati tu kot! Bercinta dr sejak sekolah ag sanggup p cri owg len.. Persoalan skrg nie dier tak ase bersalah ke ngan kawan aku tu??? Walaupon bukan jd kat aku tp aku pernah ase suma nie.. sakit, terluka! Nie agla cinta sejati!!! Lama plak tu bercintanyer!! Adoi!!! Tetiba aku lak yg rase sakit dlu dtg balik!! Urmmm.... Hati aku kosong sgt!!! Subhannallah!!! Sekarang nie member aku tu dh xde kat umah n kawan aku tu kate dier nk g umah kawan rapat dier tp aku rase dier g jauh. Yela dh bawa beg mestila jauh g nyer!! Aku pon x mampu nk wat pape sbb dier bukan member rapat aku.. kang aku bagi nasihat dier pelik plak.. Aku suh member aku je msg dier tnya kat mane kang pape jd suma susahkan??? So leh x aku nasihat dlm nie jew.. "Weh E*****!!! Ko kene kuat semangat walau ape pon yg jd.. Ko kene relakan dier g babe! Maybe ade jodoh yg lebih bek utk ko dimasa hadapan.. Bukannyer dier je laki yg ade dlm dunia nie. Ade bnyk ag laki yg lebih bek utk ko. Kuatkan aty. Allah tu sygkan ko itu sal dier uji ko ngan dugaan mcmnie!!! urmmm " T_T.. weh!!!!!!!! sedeyyyyyyyyyy doe!!!!!!!!!!!!



No comments:

Post a Comment