Sunday, October 9, 2011

~Story MOry~

Sebenarnye aku sesaje gatai2 nk menaip nie.. aku nk tulis mengenai barang2 yang aku sayang.. hehehe.. klu xde menda2 nie aku rase cam xleh hidop pon ade. Mmg xleh nk cakapla, aku SAYANG giler kat barang-barang aku nie.. Mls nk tulis panjang-panjang biar je gambar menceritakan segala2nyer.. :)
Owhhh!! my buchuk masham!! hehehe...
Teman tidowku...


Dierla tmpt aku mengadu segala2nyer... :)


Klu xde menda nie xthla nk wat keje camne..
yewla keje aku 99.99% memerlukan internet & menda nie..
Kira klu tetiba dier wat hal lak ritu, mmg aku lumpuhla Al-kisahnyer.. :)

Menda nie paling penting skali...
 Xde menda nie xlehla kontek2 geng, family & sumala... :)






Biaselakan duit.. duit.. duit.... Klu xde duit, xleh nk g mane2la jwbnyer.
Sekarang nie g mane2 je duit. Masuk Toilet pon 20sen!
Saje je taruh duit rm5. jap ag snap duit bnyk2 owg kata berlagak plakkan..




Itu jewkan nk citer... Klu xde menda kat atas nie, mau aku ase xleh dok diam sehari aku.. adeh!! hehe.. korang camne lak? Mesti ag hebat dr aku kan? wewittttttttt!! leh share tegok!!! peace NO WAR.. :)

No comments:

Post a Comment