Sunday, October 30, 2011

Stadium Shah Alam

Rini aku nak citer sal stadium shah alam... hehehe... Dh 2 tahun aku dok kat shah alam nie.. paling dekat ngan stadium pon xpernah g aku nie..  Wat kali pertamanyer hari ini, aku menjejakkan kaki kat STADIUM SHAH ALAM... Itu pon setelah diajak.. Wah!!! Perasaan eh ketika tu?? biase2 jew xla excited sgt pon... Masuk pon sbb nk tgk bola. malaysia VS Laos... Xla ramai sgt time tu sbb just friendly match jewkan.. xmcm mlm semalam time negeri sembilan VS terengganu. Tp mmg bingitla sbb mcm2 bunyi.. owg menjeritla n sewaktu dengannyer. Adoi!! Rasenyer berbaloila dok situ sbb Malaysia menangkan.. hihihi.. 4-1 (maybe sbb aku ade kot itu sal leh menang).. hahaha... nonsense!!! Separuh masa kedua tu mmg hujanla lebat gakla.. aku mmg kene tempias ujan sib bek leh berlindung.. (kecik ke aku ni?).. hehehe.. Terima kasih pada yg melindungi saya td.. xiexie2!!!... :).. Pas abis je tgk bola.. G tgk owg wat drift.. aku ase mmg legala sbb dpt kuar rini mcm mslh yg ade dlm aty aku nie dh terbang keluar.. (sbnrnyer otak aku serabot dr mlm smlm t aku citer ok sbb ape.. sob.. sob.. sob).. :(.. Thanx untuk arini.. Im in a good feeling now... ALHAMDULLILAH!!!



Cantekk x? hehehe

Kitaowg dok bahagian atas skali...

ish2!! si penangkap gambo nie.. 
Tangkap pic pasukan Laos lak.. :)

Xramai owg kan?

Notes: Saya g ngan spe? siyes ke korang nk tahu... Xnk tahu kan? Alhamdullilah... :).. JUMPA LAGI!

No comments:

Post a Comment