Sunday, October 23, 2011

What a AMAZING STORY of REAL STEEL!!!

Rini aku nk citer kat korang suma pasal citer yg paling best giler tahap nk lompat2.. Citer niela.. "REAL STEEL"... Mmg citer nie pada aku, aku bagi 5/5 pointla.. Memula tu aku tgk kat poster tu mcm x menarikla.. Dlm aty aku ckp.. "Pe la citer sal robot.. Balik2 citer sal robot!" Menyampah btoila kan... Sbb ritu aku pernah tgk citer robot gak tajuk dier pe tah.. Adoi bosan btoila citer tu. Nasib bek time tu aku n da geng kuar awai sbb nk balik awai sbb dok hostelkan..  Pastu smlm aku pon g la TIME SQUARE g jln2 n x sangka plak nk tgk wayangkan... Pastu pilih2 citer n terpilih la citer REAL STEEL nie.. Adeh! yewla time aku sampai tu dh pukul 4 lebih. Tiket yg paling dekat pon citer niela kul 5 ptg. Sementara nk tggu kul 5 tu merayaula abis time square tu aku melawat.. hehehe..  pastu bile time masuk wayang tu teraju gakla sbb wayang dier sgt besar.. The BIGGEST!!! Wow!! cool!! mcm nk tgk ape je kew.. yewla sblm nie kecik je tmpatnyer.. Aku dhla dok depan gakla.. hehehe... Sakit matala kan.. Tp layanla... Memula tu aku mcm xnk tgk bile nk sampai tengah2 tu dh makin syiokk!!! upanyer mmg BEST giler!! Perghh!!! Weh!! mmg best gilerla.. ngan sound track dier dok dentum dentam... Aku mcm teruja giler.. Aku lak mcm nk lompat2.. Dush2!!! ahahhaa.. So aku suggestkan suh korang tgk k... Bnyk nilai kekeluargaan kat ctu & brutal2 value tu mmg adelakan... Tp............. mmg bestlakan.. hehehehe.. TGK TAU!!!! aku ske anak dier nama MAx... mmg comella... hehehe...






P/s: ish2... comel plok dak laki yg dok kat depan aku tu tp............ dier dh ade yg punyer.. hehehe.. :)...

No comments:

Post a Comment