Friday, October 14, 2011

I Totaly resign from IMSA!!!

Setelah setahun setengah aku jd commite member dlm IMSA (information management student associated), kini dengan rasminyer bile aku dh bagi fail pada setiausaha baru IMSA pagi td dengan automatiknya Aku dh RESIGN! Fuh! sedey bile nk kuar dr persatuan nie. Bnyk pengalaman yg aku kutip dr menyertai persatuan nie. Dr handle event, dinner & sebagainya. Tp xmengapalakan aku rase aku dh wat yg terbek dh untuk persatuan nie. Aku rase aku dh jd setiausaha yg terbek untuk persatuan nie. Bermula dr ajakan kawan utk teman dier interbiu yg sememangnyer aku lgsg xminat (kononnyer xnk ganggu masa blaja).. Last2 dengan2 aku skali masuk IMSA nie. Aku igt ag bile semester 2, aku ade problem ngan budak umah aku cara aku releskan tension aku dengan sertai aktiviti dlm IMSA niela. Aku dpt suma kawan2 baru xkira dr semester yg lain-lain gak. Bile dh semester 3, agak sedey gakla sbb kawan2 aku yg ajak aku g interbiu tu suma dh xnk sertai ag persatuan nie. Tinggal aku sowang je, nk xnk aku laluila sowang2 and alhamdullilah aku dpt kawan yg bek mcm ANIM, K,M, K.N & len2 tu la... Sgt bestla... Diowg pon sporting & sanggup layan karenah aku. Tp aku rase bile dh semester 5 nie aku nk resignla sbb bnyk faktor2 yg aku rase aku xmampu ag nk sertai IMSA nie. aku harap IMSA akan jadi lebih baik & bagus ag dimasa hadapan.. :)














P/s: IMSA adalah persatuan fakulti aku.. Fakulti Information Management. Persatuan yg paling "FEMES".. hahahaha... I love u guyzzzzz.... <3<3<3

No comments:

Post a Comment