Tuesday, November 1, 2011

Dulu Sayang Kini Benci..

Korang mesti tertarik ngan tajuk entry aku nie kan?(tak tertarik pon xpe..) hihii.. bukan sal aku tau.. Ni tajuk lagu jew. Sebenarnya dalam 2 minggu nie aku stress giler kot so tah camne aku tertekan kat youtube lagu nie.. ALAMAK!!! bestla plak.. lagu nie mendayu2 derrr.. Klu mlm n dgr lagu nie comfirm tidow lena. xigt pape dh.. :). So kat cni aku nk share kat korang lirik lagu nie... ENJOY IT!!!! <3<3<3

Dulu Sayang Kini Benci

Artist: Safura
Jika aku terpaksa sehidup memendam rasa 
Tentu engkau pun tahu sebabnya hatiku terluka 
Cubalah kau fikirkan kesilapan dirimu 
Tanpa belas kasihan menyiksa di batinku 

Dulu aku kau sayang 
Kau menyintai ku sepenuh hatimu 
Dan berjanji takkan sakiti aku 
Janji menjadi janji 

Sesegarnya ingatan kau melayan ku sepenuh kasih sayang 
Dalam diam engkau mulai jemu 
Berubah hatimu... 

Hanya kerana engkau ada yang lain 
Tergamak engkau mudah berpaling 
Sengaja engkau mencari sebab supaya kita berpisah 

Dalam terdesak keluh kesah bertakhta 
Akhirnya kita terpisah jua 
Agar mudah engkau bersamanya 
Setelah ku tiada 

Begitu mudah kau menyingkir 
Diriku ini kekasih ku 
Sedangkan dulu kau berjanji 
Bercinta hingga ke akhir hayat 

Aku kau sayang kau menyintaiku sepenuh hatimu 
Dan berjanji tak kan sakiti aku 
Janji menjadi janji 

Sesegarnya ingatan kau melayan ku sepenuh kasih sayang 
Dalam diam engkau mulai jemu 
Berubah hatimu... 

Biarku membawa diri 
Kemana saja menurut hati 
Susah payah aku sendiri 
Airmata jadi saksi 

Hanya pada Tuhan tempat ku mengadu 
Semoga terubat hatiku 
Bukan mudah untukku lenyapkan 
Oh... derita ini... 

Begitu mudah kau menyingkir 
Diriku ini kekasih ku 
Sedangkan dulu kau berjanji 
Bercinta hingga ke akhir hayat





Hiasan semata... :)



No comments:

Post a Comment