Saturday, November 26, 2011

~PTAR 1~

Tajuk entry aku kali nie ade la PTAR 1... Psl ape aku nk citer eh? pe yg menarik kat cna?? sbnrnyer xde ape pon yang menarik. Aku nk citer nie sbb aku baru first time g cna.. hahahaha... :)... Pe la trok bebenor! Haish!! Udah 2 tahun lebih dok kat uitm tp baru g melawat. Itu pon sbb nk cari buku klu x alamatnyer sampai aku gradela aku xjejak kaki kat ctu.. huhuhu... Ade spe2 ke yg xth PTAR tu kat mane? PTAR tu nama penuh dier PERPUSTAKAAN TUN ABDUL RAZAK.. PTAR nie just ade kat UiTM jew. First time masuk macam tercangak2la gakkan sbb besa (yewla kan library kat uitm aku kecik jew..).. yang paling bestnyer cri kejap je buku kat ctu dh jumpa. Best2.. hehehe... Klu ade masa aku nk g ag.. Bestnyer dok cna.. :)

Kat bahagian depan skali...

Nie tmpat yg kitaowg duduk wat keje td..

Best duduk cni..

Sukarelawan Model.. :)

 Klu korang nk tahu pelbagai halangan yang terpaksa kitaowg tempuhi nk balik tu. Jauhnyer nk jlan. Kitaowg bukan familiar pon tmpat cni. Yg kelakor tu trn bukit, nek bukit n smpai rempuh hutan baru sampai tepi jalan nk tggu bus.. hahaha... Nasibla td! mmg pengalaman btoila! Klu igt td mesti nk gelak guling2.. Sepanjang perjalanan mmg kitaowg gelak jew.. Malu btoila sib bek xde spe yg tahu.. :)

Bile balik umah je dpt makan piza... weeeee.. bestnyer.. :)

Dh masuk perot pon utk makluman suma.. ngeeee.. :)

Notes: Kejadian mlm smlm sentiasa bermain dlm kepala aku mcm pita rakaman plak sampai skrg.. urmmm!! PHOBIAnyer!! Aku smpai skrg still gelisah. Nk wat camne nie? emmmmm.. :(

No comments:

Post a Comment