Thursday, November 17, 2011

~Assignment yang berlambak~

Arghhhhhhhhhhh!!!!!!!!!! Bosannye assignment makin menimbun tp xth mane nk wat yang mane satu pastu tension!! Aku diambang ketensionan yang teramat!! urmmm... camne nk wat nie. Adoi! aku mula la bila dh tension2 nie  kuarla apela... SUBHANALLAH!!! lemahnya aku tika nie. Mlm nie pon ade kelas ENCIK YUSOP! pe group aku nk ckp sedangkan projek repot dier mmg xberjalan2 pon.. emmmm.. mencila gni!! :(
Aku ase sekrang nie mcm nk dok senyap2 dlm bilik n online je untuk ilangkan perasaan aku nie.. Adeh! Dush2!!!

Camnie bnykla keje aku tp nie pkai buku.
 aku lak sumanyer keje melalui tenet n laptop. 
Menghadap laptop 24 jam jew...

Comey x? hehehehe....

Notes: Aku dh padam entri yang aku kutuk2 kaw2 sowang makhluk ALLAH tu. Aku xnk ambik tahu ag sal dier! Biarla... Doa je yang terbek untuk dier.. huhuhu.. :)

No comments:

Post a Comment